Thursday, January 31, 2013

Harga Sekeping Roti Canai

"Kalau pagi-pagi , bila bangun pagi nak pergi sekolah , ayah pasti singgah kedai Pak Ali untuk beli roti canai, masa tu tahun 1997 , harga sekeping roti canai biasa adalah rm 0.50sen ,kalau nak roti sardin ke , telur ke dalam rm 0.70 keatas tapiiiiiiiiiiiiiiiii ...




Gambar roti canai sebelah ni memang sedap dan rasanya sangat umphhh punyalah tambah pula dengan kuah dal yang sedap diletakkannya sedikit sambal cili pada kuah dal tersebut .. dan tapiiiiiiiiiiiiii lagi ..........


La dah mahal lah , aku singgah laa warung moden kat kolej aku di KL ni , harga dia RM 1.00 sekeping roti canai lepas tu an an , aku pun bayar lah sehengget kat mamak tu sekali ngan teh o ais yang harganya rm 1.50 ,bak kata member aku yg bertahun kat KL ni 
"KL wei , metropolitan mana ada murah cer pi KLCC sana tu , tobat ar harga sekeping ROTI CANAI mungkin RM 2.00 , sedap tang mana aku pun tak tau !"

Hah ?
Bersyukurlah =) 
*macam perli ja ayat bersykurlah tu , "hampeh"

No comments:

Post a Comment

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu