Sunday, January 27, 2013

Impian 2013

Masih ingat tak artikel den yang bertajuk Impian 2012 namum kini ia telah berlalu dan separuh dari impian tu dah tercapai termasuklah aku dapat berjumpa dengan Perdana Menteri Malaysia iaitu Datuk Seri Najib Razak termasuklah Ketua Pembangkang Malaysia yakni Datuk Seri Anwar Ibrahim .. wahhh betul-betul hebat den ni yer  .......



Apapun dua keping pic ini adalah bahan arkib aku yang diambil pada tahun 2012 dimana aku jumpa PM hampir 5 kali sepanjang 2012 dan 3 kali Ketua Pembangkang Malaysia sepanjang 2012.

Ini bukan soal politik lorh tapi soal aku nak jumpa pemimpin aku nak jugak ajak pi minum kopi kat kedai abang bawah pokok depan opis aku ni ..... aku cuma nk interview tanya apa rahsia kehebatan mereka berdua di dalam arena bola sepak eh silap politik .!

anyway mamat ni pun aku dah biasa jumpa 
Adam Adli b Abd Halim

(ehsan google)

Sbb gambar dia terlalu mahal aku cari dlam hard disk aku tak jumpa maka terpaksalah guna google . tak percaya ?? hahaha tanyalah tuan punya badan , aku dh jumpa dia dua kali kot . 

Namum bergitu
  

 

Empat remaja ini masih aku tak dapat jumpa secara live tambah-tambah remaja yang last sekali tu , mungkin kerana terlalu femous takkanlah aku nak selit kat jemaah lelaki untuk selamba pi snap pic dia , namum remaja disebelahnya hanya dapat berbalas tweet sahaja . Yang remaja dua kat atas tu memang tak dapat jumpa pun ... hahhaha

apapun itu semua sudah tidak penting bagi aku cuma impian 2013 aku adalah untuk membawa kedua orang tua aku ke Tanah Suci Mekah pada tahun 2013 ini ... Insha ALLAH

Sekian . Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu