Tuesday, March 26, 2013

Sepatu Tingkatan Lima

Enam tahun telah berlalu jika aku cerita pasti tidak percaya dan ini adalah kasut aku sewaktu aku pakai pada 4 Januari 2008 masa mula-mula masuk Sekolah Menengah Teknik Butterworth , kasut yang dibeli oleh Umi pada mula aku bermula tingakatan lima di SMT Butterworth selepas berpindah dari SMT Balik Pulau.


Ia tidak mahal hanya RM 29.90 ala kira RM 30 laaa , kasut ni pernah terkoyat teruk tapi aku jahit balik sebab aku sayang kasut ni . Aku pernah tinggalkan kasut ni bawah katil tak pakai sbb aku ada kasut lain tapi sayangnya kasut lain tu tertinggal di Masjid Negara sewaktu aku sertai Program 1000 Jiwa 1 Hati Anjuran ABJZ dua tahun lalu . Dan kerana itulah aku pakai semula kasut ini dan terus pakai dan terus pakai sampai sekarang .

p/s : bukan kedekut tapi ia sangat berharga , dengan kasut nilah aku boleh bukak lebih dari langkah 1000 tau ....

No comments:

Post a Comment

Komen Anda Mestilah Membangun Kalaupun Entri Post Saya Merapu